Páginas

sexta-feira, 19 de julho de 2013

Porta Agullas de Crochet ❤

Fai tempo, fixera para min un porta agullas e novelos transportable. Miña nai cando o veu pediume un para ela. Sobre todo, porque dende que actualizou a súa despensa ganchilleira (coas "soft", as anatómicas e algunha de bambú), o seu porta agullas de "toda a vida" resultalle moi cativo.


Hace unos meses había cosido para mi un porta agujas y ovillos transportable. Mi madre cuando lo vio me pidió uno para ella. Sobre todo, porque desde que actualizó su despensa ganchillera (con las "soft", las anatómicas y alguna de bambú), su porta agujas de "toda la vida" le resulta muy pequeño.

Así que puxen mans á máquina (outra vez!!!!), estarei abandoando as miñas labores laneiras?. Nooooon, só que vai moita calor este mes, e a máquina de coser é mais fresquiña.

Así que me puse manos a la máquina(otra vez!!!!), estaré abandonando mis labores laneras??. Noooooo, solo que este mes hace demasiado calor, y la máquina de coser es más fresquita.

Revolvín a miña caixa de teas, buscando a combinación perfeita para ela. Pero non acababa de gostar de ningunha. O universo máxico, decidiu aportar o seu grao de creatividade, e esta fin de semana pasada, coma andábamos pola casa familiar miña nai amosoume unhas teas superlindas (90%algodón-10%liño) que unha amiga lle agasallara.

Me puese a revolver en mi caja de telas, buscando la combinación perfecta para ella. Pero, no acababa de gustarme ninguna. El universo mágico, decició aportar su granito de creatividade, y este fin de semana pasada, como estábamos por la casa familiar mi madre me enseñó unas telas superlindas (90% algodón-10% lino) que una amiga le regalara.

Perfeeeeeecta!!!!
Unhas costuriñas por aquí, uns cortes por alá(progresando adecuadamente co cutter circular), un laziño, outras costuriñas e.... Tachán!!!!


Perfeeeeeeecta!!!!
Unas costuritas por aquí, unos cortes por allá (progresando adecuadamente con el cutter circular), un lazito, otras costuritas y ... Tachán!!!

Encantada co meu traballo.

Encantada con el resultado.

Espero que ela tamén goste del.

Espero que a ella también le guste.
Interior en verde lima e a tea estampada 


Non vos parece unha tea preciosa? a min si ❤

Válida para todo tipo de agullas

Unha forma de fechar tipo libro



Ou en roliño



Pois nestas andiven estes días. Facendo labores con moito amor

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Anímate a Comentar