Páginas

quarta-feira, 24 de outubro de 2012

Avances costuriles

Hoxe estou encantada!!!! por fin despóis dun par de meses aparcada na montañita de "cousas por facer" púxenme mans á labor e Tachán!!!!! o meu porta labores rematado.

Un deseño tipo Carteiriña de man, saido das clases de costura creativa que Sandra "NanaPortabebés" nos impartiu durante catro meses a principios de este productivo ano 2012.
Eu non tiña moita idea de costurear, pero sempre son lanzada e coa miña antiga máquina de coser fixera algunha cousiña para á casa: coxíns, funda para o nórdico, arranxiños en roupa.... pero moi pouco profesional, se son sinceira. Pero tras pasar polo curso de Sandra, e cos meus agasallos de aniversario.... na miña cabeza bulen, bulen, bulen, e ferven as ideas.

Detalles do meu portalabores: A parte exterior. Loneta con ramas e motivos en laranxa.


Interior: Peto para nobelos e peto con separacións para agullas


Outro peto lateral, neste momento xa ven cheiño de todos os elementos precisos para sair de paseo coas miñas labores


O outro peto con nobeliños de algodón para labores amorosas



E aquí un detalle do feche. Por fin puxen un Snap!!!! 
A miña snap plier funciona correctamente.


E a esta finalización de labor súmase a contentura de ter atopado os meus zapatos ideais nun mercadiño do barrio. E a un precio sensacional. Que mais se pode pedir esta semana?!










Nenhum comentário:

Postar um comentário

Anímate a Comentar